Değişim Günceli

Pazar, Şubat 23, 2014 Residenttt 4 Comments




Merhaba arkadaşlar;
Ben çevirmen Stratoscream. İkinci haftalık güncelimizi sunmaktan keyif duyuyoruz. :)
Bu hafta ekibimize katılanlar, ayrılanlar oldu. Yeni oluşturulan bir ekibiz ama kısa süre içinde yeterince hızlı geliştik. Ekibimiz çevirmeninden editörüne oldukça sıkı çalışıyor.
Bu hafta yeni başladığım seri, Mikakunin de Shinkoukei'den 2 bölüm, Bon Clay arkadaşımın çevirdiği Samurai Flamenco'dan 2 bölüm, yine Bon Clay'in çevirdiği Noragami ve ekibimize yeni katılan Sakuragi Hanamichi'nin çevirdiği Air Gear mangalarından 1'er bölüm paylaşacağız. Fakat dediğim gibi ekibimize katılanlar olduğu gibi ayrılanlar da oldu. Editör eksiğimiz olduğu için Noragami ve Air Gear mangaları şimdilik askıya alınacak. Bunların yerine iki webtoon yayınlamaya karar verdik. İsimlerini ileriki zamanlarda açıklayacağız.Bu arada ismimizi değiştirdik ve artık Unity Fansub olarak devam edeceğiz aşağıda tüm bölümlerimizi ekleyeceğim şimdiye kadarki... İşte güncellerimiz :









Bu arada editör eksikliği çektiğimizi belirtmiştim. Ekbimize editör olarak katılmak isteyen arkadaşlarımıza kapımız açık. Editörlük için iletişim, ilkersari796@gmail.com. Sitemizi ziyaret eden arkadaşlarımıza bir de şarkı paylaşıp iyi pazarlar diliyorum. Bizi izlemeye devam edin. :) Aşağıda eski linkler olacak :)






























4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık süper bir güncel olmuş :)
    Bu arada manga arıyorsanız The World God Only Knows'u öneririm sağlam seri ama çevirisi yok :) Listenizin bi köşesinde küçükten bulunur inşallah :)
    Emeği geçen herkese Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hacı bu yarım serilerin ilk bölümlerinide paylaşsanız güzel olur. Manga seçiminiz güzel olmuş ama acaba air gear için mangahd ile görüştünüz mü? Yani en azından haber vermek lazım ama başladığınız gibi askıya almışsınız. Hani şu mangayı da önereyim aklınızda bulunsun. Cowboy bebop animesi süperdi mangası da neden çevrilmesin. Serilerde başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben o seriyi 1 sene önce belki daha fazla 177'ye kadar okudum mangaturk'den. Şimdi ben başlamıştım ama editör arkadaşım DGS için bir müddet ara verdi mangahd'yede baktım 177 den ileri gitmemişler. Editör arkadaş geldiginde biz devam edeceğiz çeviriye.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık harika bir güncel olmuş :) manga önerisi olarakta :) Black Bullet in mangası çevirebilirsiniz bence bildiğim kadarıyla sadece ingilizcesi var ve animesi de yakında çıkacaktı sanırım

    YanıtlaSil