Beşinci Günün Şafağında Doğuya Bakın

Pazar, Temmuz 31, 2016 Residenttt 16 Comments


Aylar sonraki gelen tekrardan açılış güncelimize hoş geldiniz. Uzun zaman oldu bir şey yapmayalı, paylaşmayalı. Biz de 1-2 hafta önce ne olduysa bir anda "Şu yarım kalan serileri bitirelim ya" isteğiyle başladık. Bakalım... O yüzden çok fazla serimiz yok. 4 seri ile yolumuza devam edeceğiz ve bu seriler sadece manga olacak. Devam edeceğimiz seriler için TIKLAYIN. Bu arada artık facebook sayfamızı daha aktif kullanmak istiyoruz, lütfen onu da beğenmeden bırakmayın linklerin oraya yazacağım facebook sayfamızı da. Overlord için artık aylık günceline gelmiş bulunuyoruz bu arada. Artık ayda bir görüşürüz Overlord'la.

Neyse uzun zaman sonraki güncelde de uzun uzun yazılarla sizi sıkmayayım. Hadi afiyet olsun. :)

Bu arada artık müzikleri merak ediyorsanız, ana sayfada güncele tıklamadan önce youtube linki çıkıyor. :)




Lütfen bir teşekkürü eksik görmeyin.


EDİTÖR-ÇEVİRMEN İHTİYACIMIZ ÇOK YOK. AMA OLUR DA KATILMAK İSTEYEN OLURSA BURAYA TIKLAYIN.

Terror Man00 

Overlord: 12  13  14  15  16  17 

Dr. Frost 54  55  56  57  58  59 

Online Okuma için TIKLA.

16 yorum:

  1. Teşekkür ederim. Sizden Dr.Frost'u okuyorum. Devamını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gelecek projelerinizde de bol komedi unsurları içeren mangalar çevirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Tekrar hoşgeldiniz bir kaç gün önceki düzenlemeleri görüp bir şeyler olacak heralde diyordum oldu :D Hadi hayırlısı.
    Bu arada Gandalf'ın yanına ne eklediğinizi çözemedim ve merak ediyorum XD

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldiniz :) Geri döndüğünüze sevindim :)
    Güncel için Teşekkürler :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Hani kapanmıştınız. Bu heves nereden geldi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da dediğim gibi "Şu yarım kalan serileri bitirelim ya" isteği. :D

      Sil
  6. Ooo overlord gelmiş. Ve tebrikler açıldığınız için.

    YanıtlaSil
  7. Ooo overlord gelmiş. Ve tebrikler açıldığınız için.

    YanıtlaSil
  8. tekrardan açıldığınıza sevindim her ne kadar çok fazla serinizi takip etmesemde keşfetttiğim ilk gruplardan olduğunuz için bende yeriniz ayrıdır :D yeni serilerde görme dileğiyle güncel için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Overlord ve Rettousei gelmiş.
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. geri dönmeniz sevindirici haftalık güncel verirsiniz umarım takipçi sayısı artırmak için zaten köklü bir fansub sunuz

    YanıtlaSil
  11. Aga her şey süperde şu müziği kaldırın la

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Geri dönmenize çok sevindim gerçekten. Yarım bıraktığınız serileri hangi fansubdan istesem diye düşünüyordum. Tamamlamayı düşünmeniz çok güzel bir davranış. Hepsi müthiş seriler çünkü. Bu arada bir şey sormak istiyorum Tokyo Ghoul serisini de tamamlamayı düşünmez misiniz acaba? En azından mangadenizinin başladığı yere kadar. 61. bölüme kadar yani. Düşünürseniz çok mutlu olurum. Tekrar hoşgeldiniz. Seriler içinde kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  14. cottds ilerleyen zamanlarda tekrar yapmayı düşünürmüsünüz güncel için teşşekürler

    YanıtlaSil