City Of The Dead Sorcerer Günceli

Pazartesi, Temmuz 13, 2015 İlker Sarı 1 Comments



Herkese merhaba arkadaşlar. Öncelikle hepiniz yeni güncelimize hoş geldiniz. Bu hafta sizlere çok fazla bölümlü bir güncel hazırlamayı düşündük ama maalesef bir editörümüzün işi çıktığı için yine klasik güncellerimiz gibi 7 bölüm çıkartabiliyoruz. Dr. Frost ve Shigatsu Wa Kimi No Uso bu hafta yok.

Bu haftaki güncelimizde önceden çevirdiğimiz ve devam etmeye karar erdiğimiz City of the Dead Sorcerer(CoDS) serisinden 2 bölüm ile sahneye geri dönüyoruz. Bu serinin dışında Black Haze'ye de devam edeceğiz. Ayrıca Mahou Koukou No Rettousei serisine de editör bulduğumuz zaman 3. bölümde kalmıştık kaldığımız yerden haftada 2 bölüm ile devam etmeyi düşünüyoruz. [DICE ve Mahou Koukou No Rettousei için editör aranıyor]

Ayrıca bu hafta bir tane oneshot serimiz var. Adı Toutetsu. BOICHI ve Yusuke Takeda isimlerinin çizdiği ve yazdığı eser aksiyon mangası. Bol kanlı bol organlı bi manga yani şimdiden okumak isteyenlere söyleyim. Boichi olduğu için malum çizimler Sun-ken Rock gibi. Ayrıca diğer one shot serilerimize de yukarıdaki çevirilerimiz sekmesinden ulaşabilirsiniz.(Şu ana kadar 3 tane olsa da :D)

Söyleyecek başka da bir şey kaldığını sanmıyorum. Ayrıca Seri Listesi çarşamba günleri güncelleniyor oradan da takip edebilirsiniz.(Yani en azından bu çarşamba güncelleyeceğim :D)

Bu arada bu hafta sadece 1 lira bağış geldi ve o başğışta paypal sağolsun 48 kuruş olarak elimize geçebildi. O yüzden hala 15 lira küsür bir ihtiyacımız var "unityfansub.com"u tekrar açmaya. Onun dışında ufak ufak forum çalışmalarına da başladık. Bakalım...

Çok fazla uzattım sözü. Biz konuştuk sıra sizde afiyet olsun.

~ YORUM YAZMAYI UNUTMAYALIM ~ 

BHHV

DICE:  37

CoDS: 26  27

Tokyo Ghoul: 23

Shokugeki No Soma: 7 8

Toutetsu: One Shot

1 yorum:

  1. Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil