25 Ocak Günceli

Pazartesi, Ocak 25, 2016 İlker Sarı 3 Comments

(Editör ararken biz, bölüm arkarken siz. İki tarafa da hitap ediyor.)


Yeni bir güncelden herkese selamlar. Bu haftaki güncelimizde DICE tabii ki yok. Bir hafta geldi diye her hafta geldi sanmıştınız değil mi? Ama yooook. Nerde öyle şey. Şaka bir yana bu hafta DICE yok, haftaya gelir büyük ihtimalle. DICE yerine her haftanın klasiği Nozoki Ana'dan 2 bölüm veriyoruz. Onun yanında da bir bölüm Overlord takviyesi ile hmmm yeme de yanında yat. Yeni editörler arkadaşlar katılmak isterlerse hala dört göz ile bekliyoruz.

Anime olarak bu hafta Ajin 2. Bölüm ve Schwarzesmarken 1. Bölüm'ü verdik. Schwarzesmarken 2. Bölüm yolda gelir hafta içine. Bir hafta geriden gidiyoruz ama gidiyoruz yani yeterli bence. Ayrıca bu hafta Ajin'in açılış ve kapanış şarkısını da ekledik çohoş olmuş olabilir.

Fazla da uzatmaya gerek yok. Güncelimiz aşağıda, iyi indirmeler, iyi okumalar. Ha unutmadan gelecek güncelde bir süprüz ile karşınıza geleceğiz. 

Lütfen bir teşekkürü eksik görmeyin.


ACİL EDİTÖR - BALON SİLİCİ 
İHTİYACIMIZ VARDIR. KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR BURAYA TIKLAYIN.


Nozoki Ana05 06 

Overlord08 09 

Ajin(Anime)2

Scwarzesmarken(Anime)1

3 yorum:

  1. Overlord bi ilerlese... Manga hâlâ çok geride. Çeviri için demiyorum, genel olarak öyle. Normalde okuyorum ama anime kısmı bir türlü bitmedi. İnsan sonrasını merak ediyor.

    Elinize sağlık arkadaşlar.

    -CloudT

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil