Reset Günceli [Büyük Duyurular vs.] (2 Ay gecikmeli 2. Yıl Kutlamalı)

Pazartesi, Nisan 04, 2016 İlker Sarı 8 Comments

(Born: 23.02.2014 - Die: ~)

    Yeni bir güncelden daha hepinize merhaba. Artık malumunuz neredeyse haftalık güncelimiz kalmadı. Kısaca güncellerin içine ettik. Sıçtık sıvıyoruz.(En azından şimdiye kadar.) Bunu sebebi de çok fazla rahatlık ve taviz vermemiz. Editör geliyor diyoruz, ki bu sefer gelen çocuğun hakkı var çalışıyor, geliyor bu sefer de çevirmenlerimize bir şeyler oluyor. Kısaca delirmek üzereyim. Geçen yıl ara birkaç aylık bir ara verdim ve grup yıkılma aşamasına kadar geldi, hala zorla ayakta tutmaya çalışıyorum. Bu süreç içerisinde destek olanlar oldu, köstek olanlar oldu. Serileri geciktirmeye başlayınca direk serilere atlayanlar oldu, ardından üste çıkanlar oldu. Onlara da bir şey demiyorum. Büyüklük bizde kalsın kendilerini çok iyi biliyorlar ki aşağıda bize köstek olan grupları ve serilerimize direk atlayan grupları söyleyecektim. Şu anda bu yazıyı yazarken vazgeçiyorum.

   Bu haftaki güncelimize MangaHanta'ya teşekkür ederek başlıyorum. Black Wind serimizin editörlüğünü MangaHanta'dan, DjMorphosis yapacak. Böyle ortak projemiz olacak. Bu arada bu yıla kadar ortak proje hiç yapmadık diye hatırlıyorum.

  Ayrıca bir grup bize hiç sormadan veya haber etmeden DICE serimizi almış. Onlara da hiçbir şey demiyorum. Büyüklük bizde kalsın. Bugün bize yapılan ayıp yarın gelir onlara da yapılır. O belli bir şey.(Ha bu arada yanlış anlaşılma olmasın, biz DICE'ye devam edeceğiz. Ayrıca artık öyle kopuk bir şekilde de gelmeyecek büyük ihtimalle.) Anlayın işte hızlı gitmek önemli olan mesele değil. İyi edit ve iyi bir çeviri bekliyorsanız beklemeniz gerekiyor. Her şeyde hız önemli değil. Şu s**timin zihniyetinden vazgeçin artık. Yok ama 4, 5 yıldır şu çeviri işinde yer almama rağmen hala bu zihniyetteki insanlar var. Hoş çeviri bekleyenlerin çoğu da çeviri yapan grubu tanımıyor zaten. Herkes bilir yani "Tişikkürler tirkanime", "Tişikkürler edit için (artık hangi siteyse)". Arada bir gözüküyor da işte arada bir. Bunların içinde bir çeviri grubu olması da şahsen beni üzüyor. Neyse bu konuyu fazla uzatmayayım.

  Bu hafta 3 bölüm Nozoki Ana ve 2 bölüm Overlord var. Haftaya DICE, DR. FROST serilerinden de bölümler olacak ki büyük ihtimalle Black Wind'den de bölüm olur. Şimdiden teşekkürler.

  Bu arada editör olmak isteyen arkadaşları bekliyorum. Bizzat kendim göstereceğim. Derslerini vs. geçtim kendim göstereceğim artık. Sadece hevesli olun ve hemen sıkılıp vazgeçmeyin. Bıktım, yeter artık.

 
Lütfen bir teşekkürü eksik görmeyin.


EDİTÖR-UPLOADER İHTİYACIMIZ VARDIR. KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR BURAYA TIKLAYIN.

Nozoki Ana16 17 18 

Overlord: 11  11.5 

Ajin(Anime) 9-10

Who Am Iİndir

Alvin and The Chipmunksİndir

8 yorum:

  1. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Emeğiniz için Teşekkürler.Grubu ayakta tuttuğunuz için ayrıca Teşekkürler.İnş bir editörde gelir.
    Emeğinize sağlık arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  3. Güncel için teşekkürler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Güncel için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hohoo... Şikayetler sıralanmış ama şahsen alıştım. Kaç defa şahsen uyardım ama dinleyen olmuyor. Bakıyorum hep aynı tantanalar ve hatta bu yüzden kapanan kaç topluluk oldu. İşler adam gibi yapılsa hiçbir sorun yok ama...

    Elinize sağlık ve nice yıllara arkadaşlar.

    - CloudT

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık. Grubu ayakta tutarsınız umarım. Rahatsız olduğunuz konuda da haklısınız tamamen. Böyle bir şey yapılacağına ortaklık teklif etmek düşünülebilse keşke.

    YanıtlaSil
  7. "İyi edit ve iyi bir çeviri bekliyorsanız beklemeniz gerekiyor. Her şeyde hız önemli değil. Şu s**timin zihniyetinden vazgeçin artık" işte bunu hiç ANLATAMADIK. okuyucu böyle olunca çıkıyor bunlar işte, ne yapsan yaranamıyorsun dostum boşver. en güzeli hiçbir yere bakmadan çevirip, çevirdiğini koymak ve yoluna böyle devam etmek. o dediğin adamlara ben maksimum 1 sene veriyorum çok fena patlayacaklar, örneğini çok gördük. kolay gele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar 1 yıldan fazla çeviri yapıyor kardeşim bilmeden konuşma. unity nin de hakkı yenmez ama :D

      Sil